DO YOUR BEST...ALLAH WILL DO THE REST

BerUSAHA untuk menJADI.....bukan menCARI untuk meMILIKi.....tetapi diKONGSI supaya meLENGKAPi.....agar sama-sama mengHARGAI......

Friday, May 28, 2010

Panggilan BERJUANG kembali......


aku bakal musafir lagi.........

inilah yang akan aku hadapi pada kali ini. bermusafir di atas muka bumi Allah ini untuk meneruskan sisa-sisa perjuangan yang masih berbaki.


kali ini, aku akan ke negeri paling selatan tanah air semenanjung malaysia. orang kedah cakap...joh...orrr.jauh tak.hahaha


sedeh jugak laa....baru balik dah nak pi pulak....itulah adat orang merempat.bukan nak lekat lama-lama di satu-satu tempat.


apa-apa pun..aku berazam untuk meneruskan jugak niatku untuk menuntut ilmu Allah yang kita tak tahu seluas mana. Tuhan maha kaya.


ustaz pernah cakap....jangan kita berputus asa di atas rahmat Allah. mungkin betul jugak apa yang dia cakap. aku tak dapat apa-apa reja pun semenjak aku balik kedah ni. mungkin ini takdir aku untuk meneruskan perjuangan aku.


selamat tinggal ibu dan abangku...selamat tinggal member2 kampung...selamat tinggal kampung...selamat tinggal kedah....aku akan pulang berbakti untuk negeri tercinta ini suatu haru nanti.....


padahal hari raya ja..aku mesti balek...hehehehe.......


No comments:

Post a Comment