DO YOUR BEST...ALLAH WILL DO THE REST

BerUSAHA untuk menJADI.....bukan menCARI untuk meMILIKi.....tetapi diKONGSI supaya meLENGKAPi.....agar sama-sama mengHARGAI......

Wednesday, June 9, 2010

lama tak posting

salam....
lama jugak aku tak posting..bukan apa.....sibuk sikit...biasa laa...dah mula nak buat research......banyak benda baru yang aku tak tau.....dulu aku buat projek applied mechanic, sekarang nak buat research pasal fluid pulak,siap terjun dalam bio-mechanic lagi.....memang betul-betul keluar dari bidang aku, tapi ok la kan...banyak benda yang aku boleh belajar...baru versatile sikit hidup nie..heheheh.....

adab orang nak buat research nie, kena la jalan dulu.....baru lepas tue berlari.....kadang-kadang tue siap kena patah balik lagi.....ok lah...
sampai sini dulu aku posting,
nanti kalau sempat aku posting lagi..heheheh

salam

No comments:

Post a Comment