DO YOUR BEST...ALLAH WILL DO THE REST

BerUSAHA untuk menJADI.....bukan menCARI untuk meMILIKi.....tetapi diKONGSI supaya meLENGKAPi.....agar sama-sama mengHARGAI......

Monday, May 3, 2010

pasar lambak


tarikh :30 april 2010

masa :awal pagi

tempat :Nat kampung berjaya, Aloq Staq


memang happenning......tu ucapan pertama bila sampai ke Nat kampung berjaya, dekat rumah Pak Ndak aku....macam-macam ada...terkejut weh..

dari makanan sampai la speaker keta...barang nak buat trekter trek ja yang takdak kot....yang lain semua ada.


mesin tebu, piring itam yang dulu-dulu pun buleh ada.

aku tak penah pi..tu yang tekejut sangat tu.

20 tahun duk kat sini...tak penah sampai. kuno btui aku..tu gambar aku cari kat internat.sekadar hiasan. gambaq masa aku kat nat tu tak dan nak ambik...sori la.

No comments:

Post a Comment