DO YOUR BEST...ALLAH WILL DO THE REST

BerUSAHA untuk menJADI.....bukan menCARI untuk meMILIKi.....tetapi diKONGSI supaya meLENGKAPi.....agar sama-sama mengHARGAI......

Thursday, May 20, 2010

21 MEI.....


Allah selamatkan aku....Allah selamatkan aku.......Allah selamatkan kucin hutan......Allah selamatkan aku.......


beginilah aku menyambut ulang tahun kelahiran aku pada tiap-tiap tahun.....

hanya sorang-sorang......

bila difikirkan balik...dah tercapai ke semua apa yang aku hajatkan....dan dah tertunaikah apa yang aku impikan....serta dah cukupkah pengorbanan aku terhadap ibu aku, abang aku...kampung aku...dan yang paling penting, terhadap islam.....

sudah diterimakah segala amalan ku selama ini bermusafir di atas muka bumi Allah ini.


tanggal 12 ramadhan 1406 H, setelah cukup 10 bulan aku menumpang di dalam perut ibu aku(itu yang aku dengar dari mulut ibuku), lahirlah aku untuk menyedut udara Allah buat kali pertama. lahirlah seorang bakal khalifah yang akan dipertanggungjawabkan dengan segala perintah Allah yang wajib dipatuhi.


inilah aku....hepy bezday to me......
ya Allah...panjangkanlah umur aku dalam perjuangan dan murahkanlah rezki yang halal kepadaku...amin....

1 comment:

  1. Happy birthday sob....sempat 24 tahun Allah SWT bgpeluang utk sob beribadah padaNya...smg sob dpt menuai hasil di sana....

    ReplyDelete