DO YOUR BEST...ALLAH WILL DO THE REST

BerUSAHA untuk menJADI.....bukan menCARI untuk meMILIKi.....tetapi diKONGSI supaya meLENGKAPi.....agar sama-sama mengHARGAI......

Monday, September 27, 2010

Keputusan yang amat besar.....

Assalamualaikum....
28-sept-2010
02:25:26

"Mereka merencana, Allah juga merencana, sesungguhnya Allah sebaik-sebaik Perencana"

Waktu nie aku tengah berbaring diatas katil, sambil memikirkan masa depan aku....Ya Allah....berikanlah petunjuk terhadap apa telah, sedang dan akan lakukan nanti.....

Aku tekad untuk kali ini....biarlah apa yang bakal berlaku selepas ini...akan kuteruskan jugak..semuanya terletak di tangan Tuhan Rabbul Izzati....

Ya Allah...Kau bimbinglah aku ke jalan yang engkau redhoi....sesungguhnya engkau maha pembimbing kami yang sesat...

Pada ketika ini jugalah...aku mendapat laluan yang sudah sekian lama aku tunggu....semenjak dari belajar lagi....

mungkin kesekalian kalinya aku memohon padamu Ya Allah agar semuanya berjalan lancar........

Tak lupa untuk mengucapkan SYUKUR yang amat sangat kepadamu Ya Allah kerana aku masih lagi seorang insan.....walaupun insan biasa.....

Dan YA Allah, kau tetapkanlah iman kami agar tidak terpesong darimu walaupun sedikit....dan jgn biarkan kami kecewa dilandasan perjuanganmu......

No comments:

Post a Comment